Saitu attieksme pret apmeklētāju

Iedomājies. Tu ej pa ielu un ieraugi interesantu veikalu. Tu vēlies ienākt veikalā un apskatīt tā piedāvājumu. Tu atver durvis un sper pirmos soļus …

… Tev priekšā stājas smaidīgs apsargs un saka, lai varētu turpināt iepazīt veikalu Tev nepieciešams: pateikt savu adresi lai uzreiz Tevi varētu iekļaut veikala reklāmas sūtijumu sarakstā, uzreiz tiek izrakstīta klienta karte, kā arī – Tev tūlīt pat jāapzvana un jāpaziņo visiem saviem draugiem un paziņām par to, ka Tev šis veikals patīk. Un tikai tad Tu varēsi iet tālāk.

Tā nevar būt? Piekritīšu – reālajā dzīvē tādam veikalam pircēju būtu maz. Bet virtuālā vidē ar to var saskarties diezgan bieži, un to praktizē pat ļoti nopietni resursi. Atverot mājas lapu, uzreiz izlec liels banneris ar pieprasījumu pierakstīties ziņu listē, vai nospiest “Like”, vai tml. Pie kam, bieži vien tāda lieta notiek katrā lapas apmeklējuma reizē.

Grūti saprast – ar kurām puslodēm saitu redaktori domā liekot tādu atbaidītāju. Iekams neesmu iepazinis saitu – man nav ne mazākās vēlēšanās parakstīties uz jaunumu saņemšanu no tā. Pilnīgi pietiktu, ja parakstīšanās forma būtu pamanāma katrā lapā.

Par Imants

Vienkārši sarežģīts cilvēks ar plašām interesēm. Skaties vairāk "Par" sadaļā.
Šis raksts ievietots Bla bla bla un piešķirtas birkas: , , . Lapas pastāvīgā/atsauces saite.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *