Auksto zvanu tehnoloģijas

steve schiffman cold callingPieļauju, ka katrs no mums, vismaz reizi ir saskāries ar telefona zvaniem, kur zvanītāji piedāvā iegādāties kādu preci vai pakalpojumu.

Šī grāmata būs vairāk noderīgāka pašiem zvanītājiem, jo, jāatzīst – cik man ar viņiem nācies saskarties – viņu profesionalitātes līmenis ir diezgan zems.

Bet neizslēdzu – šī grāmata varētu būt noderīga arī tiem, kas šos zvanus saņem. Kā saka – ir jāzin pretinieka izmantojamās metodes. Ja paanalizē, tad vairumam no mums ir nācies būt aukstā zvana veicēja lomā mēģinot sarunāt tikšanos vai tml.

Grāmatas autors – profesionālās aprindās zināms treneris-pasniedzējs Stīvs Šifmans (Steve Schiffman), kas pasniedzamo lietu pārzin ne tikai teorētiskā līmenī, bet arī ikdienā nodrošina sev klientus veicot zvanus.

Autors apgalvo, ka izmantojot viņa metodi iespējas sarunāt tikšanos darījuma noslēgšanai tikai palielināsies.

Grāmata ir pilna ar personīgiem autora piemēriem un situācijas analīzi. Lasās ātri un viegli.

  • Galvenais mērķis – sarunāt tikšanos!
  • Katru dienu ir jāveic noteikts skaits zvanu. Ar katru “Nē” “Jā” kļūst tuvāks.
  • Ir jāzin savi skaitļi: zvanu skaits, sarunas, sarunātās tikšanās. Pat tikai viens papildus zvans nedēļā var kardināli uzlabot rezultātus.
  • Ja pēc noteikta skaita tikšanām darījums netiek noslēgts – norakstām.
  • Kur meklēt kontaktus? Atsauces no draugiem, paziņām, lasot presi utml informāciju. Pamēģini tiekoties ar nepazīstamiem cilvēkiem divos teikumos pastāstīt ar ko Tu nodarbojies, ja nesanāk – trenējies. Pastāsti par sevi arī tiem, kā pakalpojumus Tu izmanto.
  • Kāds jautājums – tāda atbilde. Formulē jautājumus pareizi! Pievērs cilvēka uzmanību pareizi: “Ja es Jums parādīt, kā palielināt pārdošanas rezultātus par 25% – tas Jūs ieinteresētu?”
  • Nobeidzot zvanu ar tikšanās sarunāšanu esi iniciatīvs – definē pats savu laiku.
  • Lai apietu “sargsuni” pamēģini zvanīt nestandarta laikā. Var gadīties, ka sazvanīsi personu arī ārpus darba laika.
  • Nezvani atkārtoti.
  • Esi pareizā stāvoklī veicot zvanu. Pretējā pusē var dzirdēt kad Tu smaidi, un ne tikai…
  • Apdomā un sagatavo sarunu iespējamos scenārijus. Tā Tu būsi gatavs negaidītiem situācijas pavērsieniem.
  • Ieraksti savas sarunas un analizē!

Bez tam grāmatā var atrast rīcības variantus, kas ļauj apiet standartatrunas. Kā arī rīcību, kuru var izmantot zvanot un atsaucoties uz trešajām personām.

Lai arī grāmata ir par to, kā panākt tikšanos, nobeigumā ir arī pāris nodaļas par to, kā noslēgt darījumu.

Autora mājas lapa. Grāmatu var iegādāties angļu un krievu valodās.

Par Imants

Vienkārši sarežģīts cilvēks ar plašām interesēm. Skaties vairāk "Par" sadaļā.
Šis raksts ievietots Grāmatas un piešķirtas birkas: . Lapas pastāvīgā/atsauces saite.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *