Ideja #2: Preču piegāžu abonēšana (piem.: zeķu abonēšana)

Internetā ir servisi, kas piedāvā noteiktas preces (preču grupas) piegādes uz mājām abonēšanu.

Tāpat, kā daļai no mums ir pierasts saņemt avīzes savā pastkastītē, līdzīgi varētu veikt arī citu preču piegādi, piemēram – ar kurjera palīdzību.

Panty by Post” serviss katru mēnesi saviem abonentiem uz jebkuru vietu uz planētas zeme nosūta paciņu ar biksītēm. Parakstoties uz servisu klients var izvēlēties, kāda stila, izmēra un cik ilgi vēlas saņemt sūtijumus. Tāpat ir pieejama iespēja nosūtīt biksītes kā dāvanu.

Interesantāks ir Kalifornijas “Citrus Lane” piedāvājums. Šis piedāvājums ir jaunajiem vecākiem. Uz abonentmaksas pamata vecāki ik mēnesi saņem jaunas mantiņas bērniem, kā arī dažādus noderīgus priekšmetus jaunajiem tēviem un vecākiem. Visi komplekti paredzēti bērniem vecumā no 0 līdz 18 mēnešiem.

Labi ir tas, ka ikmēneša komplektos tiek iekļauti tikai vecāku asociācijas rekomendētie priekšmeti. Netiek atbalstīti kādu ražotāju mēģinājumi virzīt savu produkcijas noietu.

Interesanti ir tas, ka katrs komplekts ir noteiktas tēmas un atbilstošs bērna vecumam. Piemēram, kad bērnam ir tikai mēnesis, Citrus Lane nosūta sūtijumu, kas palīdzētu veiksmīgāk adaptēties bērnam jaunajā dzīves vietā. Bet 8 mēnešu vecuma bērniņš saņem barības pudelīti, apģērbu utml.

Diemžēl Citrus Lane specializējas tikai uz amerikas patērētājiem.

Augstāk minēti divi piemēri, bet šādu servisu variāciju varētu būt neierobežoti daudz. Piedāvātie produkti varētu būt ikdienā noderīgi un vajadzīgi.

Varētu, piemēram, piedāvāt kreklu abonēšanu. Katru mēnesi abonents saņem pa vienam viņa izmēra kreklam.

Kas būtu nepieciešams?

  • Mājas lapa, kur tās apmeklētājs varētu ērti noformēt abonementu: norādīt kreklu izmērus, stilus, ne/vēlamās kreklu krāsas un ievadīt savu kontakt- un kredītkartes rekvizītus. Pie reizes arī datu bāze, lai varētu veikt uzskaiti, kas ir sūtīts konkrētam klientam.
  • Neliela noliktava. Tākā ir zināms pasūtījuma apjoms, tad nav nepieciešams iegādāties lieku produkcijas apjomu. Noliktavā notiek arī sūtijuma komplektēšanas darbi.
  • Darba spēks: sagādnieks ar labu gaumi :), komplektētājs, mājas lapas redaktors – iesākumā šos darbus var veikt viens cilvēks-orķestris :).
  • Līgums ar kurjerkompāniju. Ir patīkami, ja pasūtijumu atved uz mājām, nevis ir jāiet un jāstāv kādās rindās pastā.

Labums

  • Potenciāliem klientiem – cilvēkiem, kurus nogurdina iešana uz veikaliem, apģērba izvēle, pielaikošana utt.
  • Ar nelielām investīcijām un ikmēneša izmaksām var atvērt veikalu ar stabilu un prognozējamu ienākumu.
  • Serviss/veikals nav ierobežots viena tirdzniecības centra robežās, tā tirgus ir visa pasaule.

Apgrūtinājumi

  • Ir jāatrod risinājums, lai varētu konkrētam klientam nosūtīt tieši viņam derīgu mantu, jo, piemēram – katrs no mums ir saskāries ar gadījumu, kad apģērbs gandrīz der – viss kārtībā, bet piedurknes par īsām vai tml.
  • Dārgi piegādes pakalpojumi.

Un neliels reklāmas video no BlackSocks.com – kopš 1999. gada 60’000 klienti 70 valstīs nopirkuši virs 3 miljoniem zeķu pāru!

httpv://www.youtube.com/watch?v=tJ0TRvCU4NE

Un vēl – ja ir zināmi tādu Latvijā veidotu servisu mājas lapas, dodiet saiti – ielikšu* mājas lapā.

* Paturu tiesības neielikt. :)

Par Imants

Vienkārši sarežģīts cilvēks ar plašām interesēm. Skaties vairāk "Par" sadaļā.
Šis raksts ievietots Biznesa idejas un piešķirtas birkas: , . Lapas pastāvīgā/atsauces saite.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *