Pasīvais ienākums no Youtube

youtube logoIdeja no sērijas: kā nopelnīt miljonu veidojot youtube video?

Esmu pārliecināts, ka vairums no šī raksta lasītājiem skatās youtube video, daļa ir arī kādu kanālu abonenti un noskatās visus viena kanāla publicētos video. Bet ir neliela daļa, kas domā par iespēju pelnīt ar youtube palīdzību.

Lai varētu pelnīt ir jāpublicē kāds apmeklētājiem interesants video saturs. Apskatīsim variantus, kas nāk prātā:

  • Jautrie video: video no sērijas – kam kas neizdevās, jautrie atgadījumi, jautro video apskati, kolekcijas no auto videoreģistratoriem, utml.;
  • Unpacking video: video, kur uzfilmēts preces izpakošanas un testēšanas process – piemēram, izpakojam un ieslēdzam kādu televizoru vai mobilo telefonu, utml.;
  • Mācību video: video, kur skatītājs var apgūt kādu jaunu iemaņu vai zināšanas – linux instalēšanas video, video, kur tiek vienkārši pastāstīts par kvantu teoriju, programmēšanas pamatu video, lifehack video, ēdiena gatavošana utml.;
  • Personīgais realitātes šovs: ceļojumu, pasākumu video, intervijas, utml.;

Ja runājam par skaitļiem, tad lielus ciparus esmu redzējis tikai jautrajiem un personīgās realitātes video – ir eksemplāri pat ar 10 miljonu atskaņojumiem vienam video. Unpacking un mācību video – reti kad vairāk par kādiem 30 tūkstošiem.

Visiem augstāk minētiem variantiem ir viena kopīga iezīme – lielāko daļu video viens apmeklētājs noskatās vienu reizi. Tātad, lai naudas plūsma neapsīktu, jauns saturs ir jāģenerē nepārtraukti.

Pēc personīgās pieredzes vairākas reizes esmu skatījies tikai mācību tematikas video.

Un tagad jautājums, vai ir tāds video saturs youtubē, kuru viens skatītājs var noskatīties 50 un vairāk reizes?

Jā – ir! Tas ir bērniem domāts saturs. Spēļmantu izpakošana, lomu filmiņas, kur galvenie aktieri ir bērni, multfilmas, dziesmiņmultfilmas.

Pēc saviem novērojumiem – jebkurā no nosauktajiem virzieniem bērns mēdz prasīt atkārtot vienu un to pašu filmiņu vairākas reizes, pie kam – ja filmiņā ir saistošas dziesmiņas, tās tiek iegaumētas un dungotas līdzi – pat svešvalodās. :)

Ņemot verā mūsdienu datorprogrammu iespējas, uzzīmēt bērniem interesantu multfilmu, vai uzfilmēt nelielu filmiņu – nav nekas sarežģīts: piemēram, multfilmai ņemam populāru dziesmiņu un zīmējam savu variantu.

Protams, zināmai kvalitātei ir jābūt, taču, pēc maniem novērojumiem, ir daudz diezgan primitīvu filmiņu, kurām skatījumu skaits arī ir pietiekoši liels.

Nu un tagad pie skaitļiem – daudziem bērnu tematikas video skatījumu skaits ir virs 100 miljoniem!!! reižu!

Protams, ir atkarīgs arī no auditorijas: ja orientējamies uz Latvijas auditoriju – šaubos, vai skatījumu skaits būs liels. Bet ja auditorija ir angliski runājošā?

Runājot par naudu: piemēram, bērniem vecumā līdz aptuveni 2 gadi populārs kanāls LittleBabyBum orientējoši nopelna ap $77000 mēnesī (aptuvenus ciparus var skatīt SocialBlade saitā).

Un kā piemērs no video: vienu brīdi bērnam topā bija zemāk esošais video. Tika noskatīts vismaz reizi dienā. Uz ieraksta tapšanas brīdi skatījumu skaits ir 1 493 850 508 skatījumi (1.5 miljardi!!!).

Par Imants

Vienkārši sarežģīts cilvēks ar plašām interesēm. Skaties vairāk "Par" sadaļā.
Šis raksts ievietots Biznesa idejas un piešķirtas birkas: , . Lapas pastāvīgā/atsauces saite.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *